Menu


Co s ověřenými zázraky v rámci Novus Ordo?

 

Nejsvětější Srdce Ježíšovo chce duše spasit. Z bahna vyvádí zatoulného poutníka.

 V posledních čtyřech číslech těchto „Komentářů“ byly zaujaty postoje k mnoha ožehavým otázkám souvisejícím se současnou krizí v katolické církvi, s nimiž někteří čtenáři nemusí souhlasit a mají absolutní právo nesouhlasit, dokud se církevní autorita nevzpamatuje a nevyřeší tyto problémy jednou provždy. Mezitím však, pokud jde o první otázku, která neustále vyvstává, nechť tyto „Komentáře“ nabízejí několik úvah. Otázka a její pokračování jsou napsány tučně, aby reprezentovaly intenzitu, s jakou ji někteří čtenáři mohou vyjádřit!

1a. Pokud je pravda, jak tvrdíte, že Všemohoucí Bůh doprovázel eucharistické zázraky, které se staly v rámci mše Novus Ordo , a to s dostatkem důkazů o jejich pravosti, tak proč by se věřící katolíci jednoduše nemohli vrátit, aby se zúčastnili Nové mše a ušetřili si hodně problémů?

Protože Nová mše je ústředním aktem uctívání nového a falešného náboženství zrozeného z Druhého vatikánského koncilu a zaměřeného na člověka. Psaný text této mše je objektivně urážlivý vůči Bohu, protože je také zaměřen na člověka a nikoli na Boha, a pravidelná účast na nové mši může ohrozit katolickou víru člověka v klíčových otázkách, jako je skutečná přítomnost, oběť mše, stav katolického kněze a tak dále. Pravidelná docházka může z katolíka udělat protestanta, aniž by si to uvědomoval. Díky ďábelské vychytralosti autorů textu Nové mše si však zachovává dostatek prvků pravé mše, aby mohla být platně slavena, takže každé její slavení nemusí být nutně neplatné jako mše.

O Nové mši tedy nelze říci, že je platná a že se na ni lze zúčastnit, ani že se na ni nemá chodit, protože je neplatná. Pravda, jak tomu často bývá, není ani celá bílá, ani celá černá. Bude třeba říci, že Novou mši lze stále platně sloužit, ale že se jí nelze zúčastnit, protože její pravidelná účast přispěla k tomu, že miliony katolíků ztratily svou víru.

 

1b. Ale jak může Bůh pracovat s textem a prostřednictvím textu mše, která je pro Něho bytostně urážlivá?

Protože ani mše není konečným cílem, ale pouze prostředkem, i když mocným, ke konečnému cíli duší, které umírají ve stavu milosti: dosáhnout spásy, přispět k zalidnění ráje a vzdávat tak slávu Bohu. Jestliže duše nemají mši, které by se mohly zúčastnit, mohou si zachovat víru? Ano, pokud nebudou mít víru, zúčastní se mše? Ne. Mše tedy odkazuje na víru jako na prostředek k dosažení cíle, nikoli jako cíl k prostředku. Nová mše je tedy pouze prostředkem, a je-li záměrným smýšlením dobra a zla, ve kterém si ničemní výrobci museli zachovávat dost dobrého, aby oklamali katolíky tak on, aby ji přijali, když byla zavedena v roce 1969, například dost dobrá, aby byla platná, pak je Bůh snadno dost velký na to, aby obešel zlo, pokud k tomu má dobrý důvod. Dodnes má takový důvod? Ano.

Všechny lidské duše, které žily od počátku až do dneška, jsou Boží ovce a Jeho osobní stvoření (Ž 94, 7) a On chce, aby všichni byli spaseni (I Tim. II, 4), nejen katolíci (nebo tradiční katolíci). Nejsvětější Srdce od věčnosti ví, kolik jeho oveček bylo oklamáno svými pastýři během Druhého vatikánského koncilu, kolik jich zhřešilo a jak moc, a ví, jak poznat, kolik dobrých a věřících duší a kolik kněží a dokonce věřících. biskupů tam dodnes je a podporuje je navzdory zlému odvaru Novus Ordo a neustále pracuje kolem zla a s tím, co je ještě dobré, pro spásu oněch duší. Pokud jde o ty, kteří milují Novou církev a chtějí její špatnou mši, oni jsou těmito zázraky varováni, že se rozhodli jít do pekla. Pokud začnete od Srdce Božího, tyto zázraky v Novus Ordo mají dokonalý smysl. . .

 

Kyrie elejson